Contact

Neem contact op met onze gastenservice. Wij staan 7 dagen per week voor je klaar! Bekijk hier de veelgestelde vragen.

Wijzigen & annuleren

    Wijzigen

    • Wat is omboekgarantie?

    • Kan ik mijn gekozen vakantieverblijf nog wijzigen na het boeken?

    • Kan ik de datum van mijn verblijf nog wijzigen na het boeken?

    • Hoe wijzig ik mijn reisgezelschap in Mijn Roompot?

    • Worden er kosten gerekend als ik iets wijzig in mijn boeking?

    • Krijg ik het prijsverschil terug als ik mijn boeking wijzig?

    • Hoe kan ik bijgeboekte extra’s wijzigen of annuleren?

    • Krijg ik een bevestiging van mijn wijziging?

    • Hoe annuleer of wijzig ik mijn boeking als ik niet via Roompot maar bij een andere aanbieder heb geboekt?

    Annuleren

    • Hoe annuleer ik een boeking?

    • Wat kost het annuleren van een boeking?

    • Kan ik per post annuleren?

    • Hoe annuleer ik een boeking die een ander op mijn naam heeft gemaakt?

    • Ik heb per ongeluk dubbel geboekt. Kan ik een boeking gratis annuleren?

    Annuleringsverzekering

    • Tot wanneer is het mogelijk om een annuleringsverzekering bij te boeken?

    • Is mijn hele reisgezelschap verzekerd als ik een annuleringsverzekering bijboek?

    • Wat zijn de voorwaarden van mijn annuleringsverzekering?