Contact

Neem contact op met onze gastenservice. Wij staan 7 dagen per week voor je klaar! Bekijk hier de veelgestelde vragen.

Aankomst & verblijf

    Aankomst & vertrek

    • Hoe en wanneer krijg ik de keycard, pincode of sleutel van mijn verblijf?

    • Kan ik op een andere dag aankomen dan online aangegeven wordt?

    • Mag ik op de dag van aankomst en vertrek gebruikmaken van de parkfaciliteiten?

    • Waar check ik in als de receptie gesloten is?

    • Mag je inchecken als je niet de hoofdboeker bent?

    • Mijn keycard werkt niet, wat moet ik nu doen?

    • Hoe laat mag ik mijn vakantieverblijf in?

    • Hoe laat moet ik mijn vakantieverblijf verlaten?

    • Waar moet ik mijn keycard of sleutel inleveren als de receptie gesloten is?

    In en tijdens uw verblijf

    • Wat is er aanwezig in mijn vakantieverblijf?

    • Welke tv-zenders zijn er beschikbaar in de vakantiehuizen?

    • Waar vind ik tijdens mijn verblijf belangrijke telefoonnummers?

    • Waar vind ik de handleidingen van apparaten in mijn vakantiehuis?

    • Is er gratis wifi in mijn vakantieverblijf?

    • Wat voor type bedden zijn er aanwezig in mijn vakantieverblijf?

    • Is er bij alle vakantieverblijven parkeermogelijkheid?

    • Mag mijn huisdier mee op vakantie?

    • Hoeveel honden of andere huisdieren zijn toegestaan in mijn vakantieverblijf?

    • Wat zijn de extra kosten voor het meebrengen van een huisdier?

    • Wat is het maximumaantal personen van mijn vakantieverblijf?

    • Tijdens mijn verblijf verandert het aantal personen, wat moet ik doen?

    • Mag ik barbecueën tijdens mijn verblijf?

    • Mag ik bezoek ontvangen tijdens mijn verblijf?

    • Kan ik een barbecue huren?